B of C?

Dit is mijn eerste bericht op deze site. Als eerste wil ik je welkom heten op mijn blog! Op dit blog staat alles wat je moet weten over mijn reis en over mij. Ook kan je hier informatie vinden over de Masterskip zelf en over de sponsoring. Of ik meekan met de reis hangt eigenlijk af van jou! Als ik veel sponsors vind kan ik de reis werkelijkheid maken. Wil jij mij helpen op weg naar mijn droom? Kijk dan even naar het kopje ‘sponsoring’!

Kiezen is lastig, en dat weet ik maar al te goed. Ik ben al heel slecht in kiezen en deze keuze is best belangrijk. Eigenlijk moet ik de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen, alleen dat is lastig. Deze reizen zijn allebei zó gaaf! Bij reis B zeil je de oceaan over en bij reis C vaar je langs allerlei eilanden en leer je verschillende culturen kennen. Beide reizen zijn erg bijzonder en ik zou graag met allebei meegaan, helaas gaat dat niet. De ervaringen die ik van iedereen hoor zijn fantastisch. Tijdens reis B zit je lang op zee, drie weken lang. Met kerst zit je op de oceaan en tijdens oud en nieuw zit je lekker op een warm eiland. Tijdens reis C zit je op zee, tussen eilanden. Veel excursies, wandelingen en veel op eilanden. Ik moet mezelf afvragen: Ga ik voor het zeilen of ga ik voor de nieuwe culturen? De keuze is lasitg, maar toch zal ik een keer moeten kiezen. Voor ik eigenlijk een keuze kan maken moet ik wel eerst sponsors zoeken, wat nog niet helemaal goed gaat. Maar dat komt wel (hoop ik).

Veel plezier met het kijken op mijn website!

Anouk

 

Een gedachte over “B of C?

Geef een reactie

