En dan…

En dan krijg je een mailtje van Guido van Masterskip Wylde Swan. Omdat er heel veel animo is voor reis B, is er eigenlijk geen plaats meer.

Er was toch nog een klein voordeel: ik zit op het Markland College, waarmee Masterskip Wylde Swan een sterke band mee heeft. Daardoor hadden ze voor mij nog een plekje vrijgehouden. Alleen dan moest ik me wel binnen nu (dus 18 april) en maandag 25 april DEFINITIEF inschrijven. Ook stond er nog bij dat ze al veel trainees hadden moeten teleurstellen in verband met de volle boot. Er zijn trainees die er alles aan doen om met reis B mee te gaan, die hebben hun volledige bedrag al bij elkaar. Omdat ik toch al twijfelde tussen reis B en C en ik het geld nog LANG niet bij elkaar heb, heb ik mijn plekje gegeven aan iemand die misschien het geld al bij elkaar heeft en ook nog eens persé met reis B meewilt.

Bij deze: het wordt dus reis C, een reis van Sint Maarten naar Sint Maarten: een rondreis door de Caribbean. En wat heb ik er zin in! Nog niet helemaal zeker nu, maar wel al een beetje, zeker iets om naar toe te leven!

In de meivakantie ga ik plannen maken voor mijn sponsoring. Per week een vooruitgang. En dan hoop ik dat ik binnenkort al kan beginnen met de sponsoring.

Anouk

Geef een reactie

