Definitief inschrijven

In mijn vorige blogbericht schreef ik dat ik mee zou gaan met reis C, reis B was immers vol. Maar toen kwam het mailtje van school. Ik kon niet mee met reis C in verband met de schoolkalender.

Een rekentoets en een toetsweek met examentoetsen. Dat ging dus echt niet. Teleurgesteld ging ik verder denken, want reis B was eigenlijk toch ook wel heel gaaf. De oceaan over, hoe veel mensen hebben dat nou gedaan? Hoe meer ik erover ging nadenken, hoe gaver het eigenlijk werd. Veel tijd om te beslissen had ik niet. Van Masterskip kreeg ik te horen dat ik me voor maandag 25 april DEFINITIEF in moest schrijven, dus ik moest snel beslissen. Na veel gemail over en weer wist ik het zeker, het wordt reis B!
Dus, gisterenavond heb ik me definitief ingeschreven! Met dieetwensen en al ga ik mee de Atlantische Oceaan over!

Alleen nu was er nog één (heel groot) probleem. Famke, met wie ik de reis wil maken, komt op de reservelijst te staan. Ze was ‘te laat’ met inschrijven, dus we horen dinsdag of ze meekan. De kans is er wel, want ze zit net als ik op het Markland College. Het enige dat we kunnen doen is hopen!

Aankomende maandag ga ik op vakantie, maar er zullen wel blogs op mijn website verschijnen! Een fijne meivakantie!

Een gedachte over “Definitief inschrijven

Geef een reactie

