Vakantie

Deze twee weken meivakantie heb ik tijd om mijn plannen op een rijtje te zetten en ze na de vakantie EINDELIJK dan uit te gaan voeren.

Dinsdag zouden we horen of Famke meekan met de Wylde Swan, alleen we hebben nog steeds niks gehoord. Ik hoop echt dat ze meekan!!
Verder heb ik al van een paar mensen van het Markland College gehoord dat zij ook meegaan. Ik ken ze nauwelijks, maar na de meivakantie houden we een gesprek met iedereen en de vorderingen met betrekking tot het geld. Over het geld gesproken: ik hoop dat ik na de zomervakantie in ieder geval 4000 euro bij elkaar heb. Maar dat moet wel lukken.
Momenteel zit ik in Spanje, aan de kust. En als ik zo de golven zie en als ik in de zee zwem, dan kan ik niet wachten tot ik eindelijk op de Wylde Swan zit en ik 6 weken lang kan zeilen en de wereld kan ontdekken! Ik kan uren over de zee staren en me nog niet vervelen, dat vind ik echt fantastisch. De zee is zo’n leegte, je ziet alleen maar golven en water. Het is wel een beetje jammer dat het hier nu zo koud is (11°C), maar als het goed is klaart het morgen op. Morgen wil ik graag weer langs het strand gaan hardlopen. De boulevard is 1 km lang, en dan moet je de weg over. Dat wordt dus een paar keer heen en weer lopen. Dat is iets wat ik wel heel erg zal gaan missen op de Wylde Swan, hardlopen. Dan moet ik het nu maar veel doen!
Als ik mijn sponsorplanning heb gemaakt, dan zal ik hem op mijn site zetten. Dan kunnen jullie mijn maanddoelen zien en de acties die ik wil gaan doen.

Iedereen nog een fijne vakantie!

Geef een reactie

