Sponsoracties

En toen was de vakantie al weer voorbij. Wat gingen die twee weken snel zeg! En eigenlijk had ik veel meer kunnen doen nu ik het achteraf bekijk. Maar wat was deze vakantie fantastisch!!
Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet en heel veel plezier gehad  (en ik ben ook heel bruin geworden). En twee weken aan de zee is altijd leuk! Maar nu over de sponsoracties:
Twee weken heb ik nagedacht over alle acties en hoe ik al het geld bij elkaar ga krijgen.
Mijn sponsorplanning is bijna af! Alle acties en maanddoelen zijn uitgewerkt. De data van de acties moet ik nog even verzinnen, maar ik ga in ieder geval binnenkort (zo snel mogelijk) met de acties beginnen.
Ik heb verschillende acties bedacht, onder andere:

Loterij: Ik ga lootjes verkopen (€1,- p.s.), er zijn een aantal speciale prijzen die u kunt winnen.
Lege flessen verzamelen: binnenkort ga ik langs de deuren om lege flessen te verzamelen.
– Voor de andere ideeën die ik heb kunt u mij altijd bereiken op anouk.bruijnzeels@gmail.com

Ook heb ik maanddoelen vastgesteld:
– Mei: €2000
– Juni: €3000
– Juli: €4000
– Augustus: €4500
– September: €5000
– Oktober: €6600

Ik hoop dat ik mijn maanddoelen kan realiseren en de acties zo snel mogelijk kan uitvoeren!!
Anouk

Geef een reactie

