Loterij

Het is even spannend hoor, want ik hoop dat het me gaat lukken. Maar ik heb een loterij georganiseerd! En nu is het natuurlijk de bedoeling dat ik lootjes ga verkopen (het liefst minimaal 500).
Ik verkoop natuurlijk lootjes omdat ik meega met Masterskip Wylde Swan, dus het geld gaat direct daarnaartoe. Ik hoop met deze loterij een totale opbrengst te halen van minimaal €500,-.
De lootjes kosten €1,- per stuk.
Er zijn natuurlijk ook een aantal prijzen:
– een diner voor twee
– high tea ‘to go’
– een persoonlijke taart van Delicious Bakery
– diverse prijzen met een totale waarde van €50,-

De trekkingsdatum is 3 september 2016.
Lootjes zijn te koop bij mij persoonlijk of aan te vragen via mijn email: anouk.bruijnzeels@gmail.com

Geef een reactie

