Vorderingen

Bij deze een bericht over de vorderingen van de loterij, maar ook van mijn sponsorgeld en de verdere acties.

Mei is al bijna afgelopen, en ik heb bijna mijn maanddoel bij elkaar. Maar bijna is niet helemaal. Hier een lijst van alle acties waarmee ik geld heb binnengehaald deze maand:
– Loterij -> tot nu toe is de opbrengst €150,00, maar dat wordt de komende week nog wel iets meer (hoop ik)
– Familiebijdragen -> ik wil sowieso mijn ouders (en zusje) heel erg bedanken voor alle bijdragen, maar ook mijn tante Rianne.
– Boek maken voor oma -> momenteel ben ik een boek aan het uittypen voor mijn oma. Hiervoor zal ik binnenkort geld ontvangen.

Momenteel heb ik ongeveer €1854,00 bij elkaar. In anderhalve week hoop ik dus €106,00 bij elkaar te krijgen.

Ook heb ik een aantal acties die ik nog wil gaan uitvoeren:
– Flessen ophalen -> ik ben al druk flessen aan het sparen!!
– Klusjes doen -> ik zou hier graag al mee begonnen zijn, alleen door heel veel drukte met school heb ik hier nog niet veel tijd voor gehad. Ik hoop aan het begin van juli te kunnen beginnen met klusjes doen.
– Ook zijn er natuurlijk nog de persoonlijke acties die ik doe. Ik kan bijvoorbeeld oppassen op uw kinderen of een taart bakken. Hierdoor sponsort u mij persoonlijk!
– De acties : sponsor mij per dag en souvenirs zijn acties die altijd openstaan er waarvoor u mij altijd een mailtje kunt sturen. Mijn e-mailadres is anouk.bruijnzeels@gmail.com.

Voor andere manieren van sponsoring kunt u altijd onder het kopje sponsoring kijken. Hier staan verschillende opties voor particulieren en voor bedrijven. Voor overleg of verdere informatie kunt u mij altijd mailen.

LOTERIJ: De loterij loopt nog altijd!! Tot 3 september heeft u de tijd om lootjes te kopen. De lootjes kosten €1,00 per stuk en u kunt er leuke prijzen mee winnen. Help mij de oceaan over!

Geef een reactie

