Fondswerftraining: 18 en 19 juni

Ik ben druk in de weer met planningen en acties, maar ook komt de fondswerftraining er aan! 18 en 19 juni is het zo ver, dan mag ik eindelijk andere trainees van reis B ontmoeten.
En wat verheug ik me erop! Eindelijk mensen zien waarmee ik over ruim een half jaar de oceaan mee over ga zeilen. Best raar eigenlijk, om de mensen waarmee je een enorme reis mee gaat maken nauwelijks te kennen. Maar om me voor te bereiden op de fondswerftraining moet ik een plan van aanpak maken. In dit plan van aanpak staat:
– het financiële doel van mijn campagne
– de manieren waarop ik dit doel ga bereiken
– een tijdsplanning
– resultaten
– een overzicht van mijn netwerk.

Naast het plan van aanpak moet er in de voorbereiding ook:
– een motivatiebrief
– een brief naar een bedrijf met een tegenprestatie
– mijn ideeën om aan geld te komen naast het     benaderen van sponsors.

Momenteel heb ik de motivatiebrief al af (die ik voor school al moest schrijven) en ben ik klaar met mijn plan van aanpak. Ik hoop aan het einde van het weekend klaar te zijn met de brief voor een bedrijf en met alle acties die ik wil gaan doen.

Verder heb ik mijn maanddoel gehaald!! In totaal heb ik nu ongeveer €2100! Ik zit dus goed op schema en hoop aan het einde van de maand op de €3000 te zitten.

Fijn weekend!

Geef een reactie

