Vakantie!

Het is zomervakantie. Eindelijk. Mijn laatste toets vandaag was echt een opluchting. De komende week heb ik dus de tijd om te werken aan mijn sponsoracties. Ik ga bedrijven bellen, folders ophangen en acties verzinnen.

Afgelopen middag heb ik een folder gemaakt, die ik op ga hangen bij de supermarkten hier in Zevenbergen, maar die ik ook in de brievenbussen ga doen in de buurt. Zo hoop ik dat er wat meer mensen komen die van mijn reis afweten en die mij misschien wel willen sponsoren. Acties moeten er ook echt nog bij komen, het geld stroomt (naar mijn gevoel) niet echt binnen hoe het nu gaat. Dus ik moet snel actie ondernemen. Ik probeer morgen te beginnen met het opzetten van een BBQ voor buurtgenoten, familie en vrienden. Ook probeer ik morgen een paar folders te printen om deze alvast ”massaal” over social media te verspreiden. Als ik zie hoe veel geld alle andere trainees al hebben wordt ik wel een beetje paniekerig. 4000 euro hier, 5000 euro daar. Kom ik aan met mijn magere 3000 euro. Hard aan de bak dus. Ja, de helft is dus al bijna binnen, maar de helft is nog lang niet genoeg. Ik loop momenteel achter op mijn maandplannen, maar die maandplannen waren misschien iets té positief. Ik heb natuurlijk naast school ook nog sport en een beetje vrije tijd is ook wel fijn. Gelukkig mag ik na de zomervakantie weer meer werken (dan word ik eindelijk 16!) en dan stroomt het geld weer meer binnen (mijn salaris ging van 250 euro in de maand (ik mocht eerst wel langer werken) naar 80 euro in de maand 😦 ). Ik hoop dat ik binnenkort ook nog een bedrijf aan kan schrijven. Ik hoop dat ik dan aardig wat geld krijg en ook nog een goede tegenprestatie kan leveren.

Afgelopen week heb ik de catering verzorgd van het feest van mijn tante en oom. Ik heb toen onder anderen brownies, cakejes, wraps en gehaktballetjes gemaakt. Heeft u zelf ook catering nodig (of taarten/brownies/cupcakes), dan kunt u mij altijd mailen op het e-mailadres: anouk.bruijnzeels@gmail.com

DE LOTERIJ LOOPT OOK NOG STEEDS. LOTEN KUNNEN GEKOCHT WORDEN VIA: ANOUK.BRUIJNZEELS@GMAIL.COM

 

Geef een reactie

