Vliegtijden

Als eerste: sorry dat ik zo lang niets heb gepost. Ik kan wel allemaal excuses gaan verzinnen, maar eigenlijk was ik het gewoon vergeten. 

Als tweede: de vliegtijden zijn binnen!
Afgelopen week kreeg ik dus een email met de boekingsbevestiging en de vliegtijden:

Woensdag 16-11-2016
Vlucht: HZ 6673
Vertrek: Amsterdam Schiphol  – 14:10 (16-11-2016)
Aankomst: Tenerife South – 17:50 (16-11-2016)

Dinsdag 27-12-2016
Vlucht: KL 730
Vertrek: Saint Maarten – 19:05 (27-12-2016)
Aankomst: Amsterdam Schiphol – 8:25 (28-12-2016)

Ook heb ik afgelopen tijd veel geld binnengehaald. Ik heb nu in totaal 3400 Euro, net over de helft dus. Ik loop wel achter op mijn maanddoelen, maar zoals ik eerder zei zijn die een beetje te positief. Over een paar weken is ook de trekking van de loterij! Dan weten we eindelijk wie er een prijs heeft gewonnen! Verder nog iedereen een fijne vakantie!

Geef een reactie

