Trekking loterij!

Hallo allemaal!

Bij deze de trekking van de loterij. Ik garandeer jullie dat de trekking zo onafhankelijk is gehouden. De nummers die een prijs gewonnen hebben, zijn door een ‘random number generator’ gekozen. Ik had hier dus geen invloed op. In totaal heb ik 380 loten verkocht! En ik wil graag iedereen die één of meerdere lootjes heeft gekocht graag bedanken voor hun sponsoring! Jullie hebben mij enorm geholpen op weg naar mijn reis (inmiddels heb ik al 5800 euro bij elkaar!). Nog een keer de prijzen van deze loterij:
– Diner voor twee
– High tea ‘to go’
– Persoonlijke taart van Delicious Bakery
– Diverse prijzen met een totale waarde van 50 euro (bevat: 32 GB kaart, theepakket, deodorant, Quechua rugzak en een schilderij

20160903_172734.jpg

Op deze foto zie je alle prijzen. Van het prijzenpakket tot het diner van twee!

Dit is gekomen uit de onafhankelijke trekking:

Diner voor twee is gewonnen door nummer 180
De high tea ‘to go’ is gewonnen door nummer 8
De persoonlijke taart van Delicious Bakery is gewonnen door nummer 184
Het theepakket is gewonnen door nummer 11
De deodorant is gewonnen door nummer 195
De Quechua rugzak is gewonnen door nummer 77
Het schilderij is gewonnen door nummer 1
De 32 GB kaart is gewonnen door nummer 140

Ik zal contact opnemen met iedereen die een prijs heeft gewonnen! Via e-mail, Facebook of Whatsapp.

Nog een fijn weekend!

Liefs, Anouk

Geef een reactie

