Sponsorvaardag

Hallo iedereen!

School is weer begonnen en dat betekent dat ik het binnen nu en een paar weken weer heel erg druk ga krijgen. Dit jaar niet alleen met mijn schoolwerk, maar ook met de voorbereidingen voor november. Het duurt om precies te zijn nog maar 67 dagen, ruim twee maanden. Maar in die twee maanden moet er nog veel gebeuren. In die twee maanden moet ik nog:
– 800 euro bij elkaar zien te sprokkelen (gelukkig krijg ik nog twee maanden salaris en ben ik over drie weken jarig). Als je een beetje kan rekenen heb je dus nu bedacht dat ik al 5800 euro bij elkaar heb, en ja, dat is zo!
– spulletjes kopen (zoals een rugzak, zonnebril, bikini en een regenpak)
– boeken inscannen
– planners maken en
– uitzoeken wat ik mee ga nemen

Dat laatste puntje is nog iets. De paklijst is niet heel erg lang en bestaat vooral uit handige dingen. Zo mag ik bijvoorbeeld maar vijf shirts meenemen (drie met korte mouwen en twee met lange mouwen) en vier broeken (twee korte en twee lange). Het is niet meer dan nodig, maar dat is het dan ook wel.

18 september is de sponsorvaardag voor de trainees van vorig jaar. De Wylde Swan is dan in Rotterdam en iedereen kan haar (vanaf de kant) komen bezichtigen. Het is dan de bedoeling dat sponsors die voor meer dan 300 euro bijgedragen hebben aan de reis van de trainee, het schip kunnen komen bezichtigen.

Het enige wat ik kan zeggen over de reis is dat ik er ontzettend veel zin in heb. Ook al mis ik Sinterklaas en Kerst in Nederland, ik vind het fantastisch om in zes weken de wereld over te reizen en nieuwe mensen te leren kennen!

Een fijn weekend!

Geef een reactie

