We zijn er bijna! 

Hallo iedereen! 

Nu de loterij afgelopen is en ik het geld bijna binnen heb, komt de reis toch wel erg dichtbij. Over anderhalve week vertrekt de Wylde Swan uit Rotterdam, met 25 leerlingen aan boord voor de eerste etappe. Dat betekent dus dat wij ook snel weg gaan. Over twee weken moet ik de totale reissom betalen en over een maand spreken we met de hele groep van reis B af in Amsterdam. En ja, over anderhalve maand stap ik op de Wylde Swan in Tenerife.

Ja, je hoorde het goed. Het geld is bijna binnen! Momenteel heb ik bijna 6000 euro (ik hoef nog maar 600 euro dus). Het enige nadeel is dat ik alles al over twee weken moet betalen, en in twee weken 600 Euro bij elkaar krijgen is gekkenwerk. Het gaat me toch wel lukken! 

8 oktober vertrekt de Wylde Swan uit Rotterdam, met ongeveer 25 leerlingen aan boord. Ik ben er zelf ook om ze om 15:oo uur uit te zwaaien! De eerste etappe is 5 weken onderweg en vaart dus van Rotterdam naar Tenerife, daar stap ik op de boot. 

As we speak is het nog precies 50 dagen voor ik op Schiphol sta en iedereen ontmoet. Als het goed is ontmoet ik al een groot deel aan het einde van oktober. We gaan dan met een groot deel van de groep naar Amsterdam, ik heb er zin in!

Nog een fijne avond!

Geef een reactie

