Update!

Hallo iedereen!

Het is alweer twee weken geleden dat reis A uit Rotterdam vertrok, en nu komt het voor mij ook al dichtbij. De Wylde Swan ligt inmiddels in Setúbal in Portugal en vaart dus goed door. Te zien aan de berichten van trainees en crew is het een leuke boel op het schip. Ik weet zeker dat ik het enorm naar mijn zin ga hebben!

Afgelopen dinsdag heb ik het totale bedrag overgemaakt naar Masterskip. En ineens was mijn bankrekening weer leeg. Doei 6600 euro. Maar ik krijg er wel een levenservaring voor terug! Want als ik alle leuke berichten lees op Facebook van de trainees die nu onderweg zijn, dan kan ik haast niet wachten om over 4 weken op het vliegtuig te stappen!

30 oktober (volgende week zondag) reizen we met ongeveer 27 trainees naar Amsterdam, om daar iets leuks te gaan doen. Ik hoop dat het een leuke dag wordt!

Aankomende week heb ik herfstvakantie, dat betekent dus: veel boeken inscannen en veel planningen maken. Maar ook alvast tassen van zolder halen en alle spullen inslaan. Na de herfstvakantie zit ik immers nog maar 2 weken op school! Kortom, ik heb er heel veel zin in!

Fijn weekend!

Anouk

Geef een reactie

